maandag 18 februari 2013

Lied 29: Se Bastasse Una Canzone, Eros Ramazzotti

30 Days-Song-Challenge
Dag 29: Een lied uit je jeugd (Bert van Lent)

Ik heb hier erg lang over moeten nadenken. Liefde voor muziek heb ik van thuis meegekregen. Vooral van mijn vader, maar mijn moeder had ook altijd de radio aan staan. Ik vind het nu vreemd als ik ergens kom en er geen muziek op de achtergrond is. Uiteindelijk gekozen voor Eros Ramazzotti. Tijdens een vakantie draaiden mijn ouders een bandje met Italiaanse muziek in de auto.

2 opmerkingen:

  1. Ja! Ik vind op de een of andere manier Italiaans altijd mooi klinken, zo mooi dat ik ooit aan een cursus Italiaans ben begonnen, maar door tijdgebrek uiteindelijk gestaakt ben.
    Zwoele stem die man;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je die cursus hebt moeten staken! Ook een erg mooi land met lekker eten en aangename temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen